Összes: | |
Ma: 652 | Tegnap: 2201 |
Számláló indítva: 2010.12.01. | |
Online:18 |
2014. május 26-án megnyílt Kecskemét első új típusú Kormányablaka a Deák Ferenc tér 3. szám alatt, ahol az állampolgárok integrált kormányzati ügyfélszolgálat keretei között, hatékonyan intézhetik ügyeiket. A Kecskeméti Járási Hivatal Kormányablakában teljes körű okmányirodai ügyintézésre, illetőleg számos más államigazgatási ügy intézésére is van lehetőség, melyről részletesen tájékozódhatnak a bkmkh.hu weboldalon a Kecskeméti Járási Hivatal Kormányablak Osztály menüpontban.
A Kormányablak ügyfélfogadási ideje:
Hétfő-Péntek: 8.00-20.00
Felhívjuk Tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy a Kormányablakban az azonnal intézhető ügyek közé tartozik 2014. június 2.-tól a „Papír alapú hiteles tulajdonilap-másolat szolgáltatás iránti kérelem”, ill. az „Ingatlan-nyilvántartási térképi adatbázisból kiadott hiteles térképmásolat iránti kérelem”, melyet eddig csak a Földhivatalban lehetett benyújtani és intézni.
Ügyfeleink érdekeinek szem előtt tartásával az eddig a Kecskeméti Járási Hivatal (Széchenyi krt. 12. ) ügyfélszolgálatán benyújtott „Időskorúak járadéka megállapítása iránti kérelmet”, az „Alanyi ápolási díj megállapítása iránti kérelmet”, az „Alanyi és normatív közgyógyellátás megállapítása iránti kérelmet” és az „Egészségyügyi szolgáltatásra való jogosultságot igazoló hatósági bizonyítvány kiállítására irányuló kérelmet” a gyorsabb ügyintézés végett elsősorban a megnyíló Kormányablakban nyújthatják be 2014. június 2.-tól.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Rákóczi u. 5 sz. alatti Okmányirodai Osztály 2014. május 31-ig változatlan ügyfélfogadással működik. 2014. június 2.-tól a következő ügyfélfogadási renddel várjuk az Okmányirodai Osztályon Kedves Ügyfeleinket:
Hétfő: 8.00-16.30
Kedd:8.00-12.00
Szerda:8.00-16.30
Csütörtök:8.00-12.00
Péntek:8.00-14.00
Szombat:8.00-12.00